Monday 24 October 2011

PERLUKAH PERASAAN INI





mungkin ramai yang kurang mengerti bila terbaca tajuk ni..tp yg pasti ramai yang dpt meneka iaanya tentang
 perasaan CINTA..ya..CINTA..kdg2 hati ni rs nk bercinta tp bila difikirkan balik kenapa aku nak bercinta..
 1) sbb tgk ramai kwn2 yg bercinta ke?
2) sbb nak kawin ke?
3) sbb2 lain?..ce pilih

tp yang pasti bila aku muhasabah jwpan aku yg no 1..astagfirullah..niat nak wat maksiat ..hurm
tp bila usia dan menginjak 24 ni..bila tgk ramai2 kwn yg kawin siap nk jadi parents lg..
kompem la aku nk kawin tp as the eldest in my family..u can't say no to ur mom..
my family sederhana ja..kais bulan mkn bulan..cukup2 untuk hidup..so dah jadi tanggungjwab dlm diri nak bntu family dulu..nak tgk mak bahagia dulu..nanti bila dah kawin syurga kita dah bwh suami..
so i want give my full comitment to my first heaven..n i hope i can have my 2nd heaven  if i get married..to whom? 
i also xtau..
hah..jgn nk kta aku ni anti kawin awal plk..yg kawin awal tu sbb mampu..mak ayah ada income sniri..anak2 xyah bg pon ada duit nk truskan hidup..my mom only have me..
so , hanya Allah yang tahu apa yg terbaik utuk hamba - Nya..kita hanya mampu berdoa dan berusaha ke arah kebaikan..yang paling penting tahu pa yang kamu nak dlm hidup..

No comments:

Post a Comment